Konsumentkontakt

För att serva dig som kund i olika frågor kring våra produkter och dess användning har vi ett antal vägar för dig som konsument att vända dig till oss. Antingen ringer du oss under telefontiden som är specificerad nedan, alternativt skickar in dina synpunkter genom att klicka på länken i nästa stycke och fylla i formuläret.

FRÅGOR, REKLAMATIONER OCH SYNPUNKTER

Vid reklamationer är det viktigt att du anger ditt namn, postadress, produktens namn samt tillverkningskoden (inpräglad sifferkod på produkten eller etiketten). För att underlätta hanteringen av ditt ärende vill vi att du fyller i ett formulär som kommer upp när du klickar här.

Telefonnummer:

0200-21 01 01

Gäller ditt ärende följande varumärken; Mood, Vademecum, Naturelle, Jane Hellen, Miramar eller Enden kontakta Henkel på telefon
010-480 7601 öppet vardagar mellan 9-12.

Ordinarie öppettider:
Tisdag och fredag: 10:00-12:00

För övriga tider och dagar ber vi dig kontakta oss via formuläret (klicka på länken till vänster) så återkommer vi så fort vi kan.

Postadress:
Hardford AB
Box 1213
581 12 Linköping

Glöm inte att märka kuvertet med ”Konsumentkontakt”.

Frågor & svar

Om jag vill reklamera en produkt, ge beröm eller ställa en fråga, vart vänder jag mig då?

Då kontaktar du vår konsumentkontakt via hemsida/mail, telefon eller brev. Du hittar kontaktuppgifter här

Är era produkter testade på djur?

Nej, våra produkter är inte testade på djur. Enligt Kosmetikaförordningen är det sedan 2004 förbjudet att testa produkter på djur och vi följer givetvis detta förbud.